Дистанційне навчання

 21.01.2021 Математика. Задача (поняття). Алгоритм розв'язування 

Сьогодні на уроці ми з вами повторимо  структурні елементи задачі.

Задача складається з:

умови,         питання,          розв'язування,          відповіді.

Уважно перегляньте відеоурок і запам'ятайте порядок розв'язування задачі.


21.01.21 Українська мова. 

Діти!

Сьогодні ми з вами повторимо букву Б і звуки, які вона позначає (б), (б').

Прослухайте уважно відеоурок

Виконайте завдання:

  1. Напиши в зошиті слова - відгадки: баран,барабан, білка (в зошиті  з укр. мови).
  2. Виконайте звуковий аналіз цих слів.
  3. Склади і запиши речення про білочку.
  4. Перекажи цікаву інформацію про білочку - летюгу.

https://www.youtube.com/watch?v=mJK43zT6tw0&list=PLw0Mwnooj6mdjMYcD6lrLncO50mIMcoss&index=27


21.01.21 Образотворче мистецтво

Діти!

Сьогодні ми з вами будемо малювати мишу, використовуючи різнокольорові олівці.

Зверніть увагу на порядок виконання малюнку. 

Завантажити посилання


21.01.21  Українська мова (ЯДС)

Дітки!

Сьогодні ви ознайомитесь  з казкою, яку вам прочитають батьки.

Частинку казки спробуйте прочитати самі (за вашим вибором).

Дайте відповіді на питання (останній слайд).

Спробуйте змінити кінцівку казки.

Завантажте посилання


22.01.21 Українська мова

Друже!

Виконай завдання на картках. Запиши в зошит української мови

Завантаж картки 

Дата: 19.01.2021              Українська мова

Тема: Читання слів, речень, текстів з вивченими буквами. Звуковий аналіз слів, їх моделювання

1.Читання слів, речень, текстів з вивченими буквами.

Ра-ра-ра          рама         пара             парта          равлик

Ро-ро-ро         роса          Роман          робота        сорока

Ру-ру-ру         рука          руба             труба          рукав

Ри-ри-ри         риба          Марина       Лариса       крик

Рі-рі-рі            рів            ріка              ріпа             окріп

Спробуй виразно прочитати вірш

            РАНОК КОЛО РІКИ

Ранок. На траві ранкова роса.

Он равлики і ромашки. Красиво!

А он ріка. Коло ріки Роман і Руслан.

Романко ловив окунів, линів і карасів.

А Руслан виловив рака і кинув у

Коло сіла Мурка.

— Мурко, Мурко! — ласкаво кликав

Руслан,— на лина!

  Вибіркове читання.

— Знайдіть і прочитайте речення про те, що наловив Руслан.

— Прочитайте речення про те, що наловив Роман.

— Прочитайте речення, як Руслан пригощав Мурку карасиком.

 

2. Звуковий аналіз слів, їх моделювання

 

           

3. Підсумок.

  Скласти розповідь про свою участь у подібних риболовлях.

 

Тема: Закріплення знань учнів про вивчені букви. Списування з друкованого тексту.


 

1. Повторення знань учнів про звуки та букви

На які групи поділяються звуки?

 Чим голосні звуки відрізняються від приголосних?

 

2. Каліграфічна хвилинка

    Письмо букв З,з (презентація) 

Письмо буквосполучень: Зо, уз, зм .

3. Пальчикова гімнастика(презентація)

  •  

        4.    Гімнастика для очей(презентація)

 

5. Списування з картки.

Ранок

Ранок. Ріка. Впала на рослини роса. Роман і Руслан ловили коропів. Панас ловив раків. А Іван ловив карасів і линів.

 

 6. Звуко-буквений аналіз слів: ранок, линів   

 7. Підсумок.

 

Ранок

Ранок. Ріка. Впала на рослини роса. Роман і Руслан ловили коропів. Панас ловив раків. А Іван ловив карасів і линів.

 

 Звуко-буквений аналіз слів:

ранок, линів   




Немає коментарів:

Дописати коментар